Ми використовуємо файли cookie.
Добре, не показувати більше.
Close
Блог

Організація Нового Року в ресторані 2020

Організація Нового Року в ресторані 2020


Святкувати чи ні новий рік в ресторані?
Питання для більшості цього року — і давайте розберемо коли варто, коли ні?

З одного боку — це ризик мінусів і безпечніше закритися, з іншого — реальна можливість заробити — якщо все зробити правильно!
А правила цього року дуже помінялись!

І так, формула святкування — для середньо бюджетного ресторану:
умови задачі = бажання гостя 2020: «Бути там де весело. І не за всі гроші.»

Рішення:
  • Середнє, а то й мінімальне меню
  • Безпека (або її ілюзія)
  • Мінімальна програмі
  • WOW+ позитив + дива — які часто можна зробити майже власноруч
  • вкл. фото зона + подаруночки

Ціна до 900 — 1500 грн., а можна і менше в залежності від декількох факторів — головним з яких є попит. Орієнтуємось на чек стандартного дня х 1,5, можуть бути додаткові мотиватори: знижки за ранній продаж/компаніям/дітям

Тепер рахуємо загальну економіку — скільки вам треба продати місць щоб вийти в плюс?
Яким має бути плюс?
Додайте витрати на рекламу.
Відніміть рекламу, яку зроблять гості під час події в якості сторіс і постів).

Що ще:
Врахуйте що будуть броні в останній день!
І ануляції теж :(
(ми би радили гроші повертати якщо людина захворіла — краще утримати лояльного клієнта ніж зіпсувати свято.
Конкуренція зменшилась — багато закладів або не святкують або чекають так само як ви)

Варіанти рішень:

1. Святкувати!
Коли так:
  • ви все порахували і буде плюс або нуль при середній заповненності і прибуток при заповненні на 80−90%;
  • ви на туристичному потоці (апартаменти/готелі/центр міста чи туристична крапка);
  • навколо мало пропозицій по святкуванню НР;
  • ви готові продавати і запускати рекламу;
  • у вас є лояльна аудиторія і спосіб комунікації з нею.

2. Не святкувати!
  • якщо вам не вдається домовитись з персоналом /програмою на звичайні ставки або ті, що дають можливість поставити адекватну ціну і кожному хоч трошки але заробити;
  • ви далеко від туристичних потоків;
  • не маєте своєї лояльної місцевої аудиторії які вже готові святкувати у вас;

  • 3. Гібридна формула: бути відкритими і працювати по меню якщо Ви в туристично-гостьовій зоні
  • Не всі хочуть /можуть заплатити 1000 грн. + хочуть мати свободу вибору
  • Але! Важливо голосно говорити про те ВЖЕ на всі ваші ЦА що ви будете відкриті і особливо лояльній аудиторії.

Що ще?
Мати адаптоване коротке святкове меню для швидкого обслуговування і спеціальними цінами (можливо трошки вищими ніж стандартні).
Або мінімальна ціна за програму і келих шампанського чи коктейль — а далі по меню! (так, тут є ризики і так, продавати треба буде в залі) тому бажано щоб ціна виводила вже вас в нуль чи прибуток!

Організація:
  • Цього року все не так.
  • Нема потрійних тарифів на програму і анімацію
  • Не потрібне меню з 7 подач від устриць до зелених драконів.
  • З власною командою можна домовитись!
  • і з «програмою» теж або стати частиною програми! власноруч!
  • Адже краще якісь гроші ніж 0.
  • Немає цін 100 дол. за ніч на середню (не преміум) ресторацію.

Є бажання гостя: Бути там де весело. І не за всі гроші.

4. святкове меню на виніс! мінімальна і середня опції!
для кого: лояльних гостей/великих компаній/мешканців апартаментів/і навіть готелів!

Але це мають бути страви які
а) не люблять готувати вдома
б) доїдуть гарними і теплими
в) традиційно святкові (олів'є/качка чи гуска/ …)

Прекрасний приклад і акцентів в текстах і цін і форматів на сайті Холдингу Емоцій Fest! https://www.fest.lviv.ua/uk/news/new-year-2021/ і зверніть увагу на заголовок: НОВИЙ РІК 2021 У ЛЬВОВІ: ДЕ БЕЗПЕЧНО СВЯТКУВАТИ? ✨і ....ціни! і це в найпопулярніших закладах для туристів і Львівян! А більшу частину програми влаштовують власними ресурсами!

ЯК ВИРІШИТИ, якщо ще не вирішили?

Багато хто не ризикує. А може якраз вам треба?
Конкуренція зменшилась, а попит все одно є.
і може якраз це ваш варіант отримати додатковий дохід перед локдауном?

Що відбувається зараз?

місто Львів:
Потрохи доброньовуються готелі на свята — а значить гості будуть.
Велика частина ресторацій або не будуть або ще не вирішили.
Середні ціни і яскраві пропозиції:
           преміум сегмент:
  • Edem Resort — костюмована вечірка в стилі Далі (працюють на свою аудиторію)
  • Ресторація Бачевських — 3000−4000 грн.
Середній і туристи:
  • театр пива Правда — 1200 грн.
Закриті: частина ресторацій Холдингу емоцій Fest і Кумпель Груп, 36По, Шекспір, 7 поросят
Працюють в стандартному режимі: Віденьска кава

Отже,
  • Слідкуйте за попитом!
  • Формуйте попит! — питайте гостей де вони святкуватимуть і чи не хотіли би у вас?
  • Записуйте номер телефону кожного, хто питатиме, і включайте продажі.
  • Як рекламувати: Продавайте будь який з варіантів ВЖЕ і ГОЛОСНО!
  • Не продасте — закриєте) передбачте і цей варіант! :)

Продажі НР — це комплекс дій — від меню, ціни, попиту і промоції!
і ідеї!

Головне:
  • Вирішуйте швидко
  • Не озирайтесь назад на 2019.
  • Майте готовий варіант!

допомогти порадою?
звертайтесь!

Обирайте подарунки від BeeSMART, а саме одну з послуг:  1 година консультація з маркетингу або з запуску доставки; аудит соц.мереж і сайту закладу; аудит рекламних креативів(текстів, макетів, тощо).
Детальніше та реєстрація  https://beesmart.com.ua/gift


«розумність на закуску»:

Вихід завжди є - головне знайти точку входу! :)



Знайдемо її разом,
Ваші маркетологи з BeeSMART — маркетинг-бюро сильних ідей і обдуманих рішень!

Made on
Tilda