Ми використовуємо файли cookie.
Добре, не показувати більше.
Close
Блог

ЩО Я БУДУ ТАМ РОБИТИ?

Пам'ятаєте, на яке одне з ключових 5 питань відповідає гість, обираючи куди поїхати?
 
ЩО Я БУДУ ТАМ РОБИТИ?
 
На що це впливає:
- на вибір куди (іноді навіть - коли) поїхати
- на кількість днів перебування
- на ставлення гостя до вас (адже він відчуває головне - турботу про себе)
- і це інфопривід - раз на місяць відправити розсилку з найцікавішими подіями регіону і щось про ваш готель + якась емоційний меседж.
 
дорого? ні!

Чи варто використовувати? Однозначно!

Але … дуже дуже дуже часто ми пускаємо цей процес на "самотек"! 
Типу: а є google, а подивіться ще десь, а на рецепції розкажемо і тд. І гість, який приїжджає на 1-2 дні, не встигає навіть зорієнтуватись, а не то що закохатись у ваше місто!
Або він навіть не планує залишитись на більше, адже …не знає чим там ще зайнятись.

Подивіться на статтю на одному з головних новинних медіа про те, чим зайнятися у Львові в 2020 році. Вона нічим не відрізняється від 2019, 2018, 2017, …2010…2005 …
Це план на подорож на перший раз! А що робити вдруге?  

Так є такі сталі шаблони:
Львів – на вікенд
Гори – на 3-4 дні (якщо не прицільний рекреаційний відпочинок на 1-2 тижні)
Одеса, Кам'янець-Подільський – новий рік, Травневі, фестивалі (про які треба знати!) а так – проїздом на 1 ніч максимум
І тд.

Але «чорт побєрі» - в кожній з цих локацій є чим зайнятися ледь не на тиждень!
Але навіть в готелях часто про це не можуть толком розповісти.
Рецепціоністи самі не знають,  що актуального в місті,  а гості – не мають часу, бажання шукати то самостійно.


Існує таке #прокляттязнаннями, коли нам здається, що вся Україна знає про фестивалі, що у нас відбуваються, куди піти і що є цікавого. А часто і сусід не знає.  
А згадайте оцю власну розгубленість першого дня в новому місці коли не знаєш куди краще піти.

Барабанний дріб …. цю інфо потрібно готувати з фокусом на ВАШУ цільову аудиторію і ....надсилати завчасно!

Переходимо до практики:

Дайте відповідь на питання:
1. що ви продаєте: номер чи ВІДПОЧИНОК?
2.  для кого?
3. де / як /яку інформацію має отримати ваш потенційний гість? і коли?

Тренди мандрівок:
  • Eat like locals
  • Потаємні бари і паби
  • Нестандартні екскурсії
  • Місця тусовок
  • Відвідування фестивалів і подій
  • Інше
  • Як відповідь на питання: ЩО ХОЧЕ ГІСТЬ?

Збирайте інформацію з фокусом на свою ЦА. Тож Ваш план дій:
1.      визначте вашу Цільову аудиторію і тип мандрівки (мета і кількість днів)
2.      підготуйте інформацію що можна завжди робити у вашому місті з фокусом на потреби п.1 . в різних акцентах і викладіть на сайт і використовуйте в SMM
  • куди обов’язково піти
  • де поїсти недалеко від готелю
  • що є цікавого недалеко від готелю
  • мандрівка на 3 -5 днів – що робити
  • і інше  в залежності від п. 1 )) (до прикладу: заклади для дітей, родин..)
3.      почніть  збирати інформацію про актуальні події
4.      визначте як і коли то доносити гостям.
Варіанти – оберіть свої:
  • розділ на сайті – що робити
  • розділ на сайті актуальні події місяця
  • пости в соцмережах, в тому числі таргетовані
  • розсилка гостям раз на місяць  - але обов'язково ненав'язливa, гарна і душевна. До речі як часто – залежить від вашої локації і типу відпочинку.
  • розмістіть роздруківку з планом на найближчі 3-5 днів  на рецепції, в номері і ресторані
  • те саме але QR код на сайт чи інше джерело


Лайфхаки:
- введіть особисті екскурсії - в стилі "прогулянка з місцевими"
- особисті зустрічі і welcome drink з гостями
- складіть список ОСОБИСТИХ порад куди піти -  "Команда  готелю ХХХ Вам щиро рекомендує":
- з дітьми
- на романтичну прогулянку
- смачно поїсти

Адже з продовженням обмежень по виїзду люди шукатимуть приводів для мандрівки  і повертатимуться знову і знову до вас тільки якщо …знатимуть що там робити!
Пропонуйте нове і цікаве!

Ваші
Бджілки

Made on
Tilda